Kruidvat kiest Glasnost voor PR na pitch 07:00
Vrouwentitels DPG Media moeten nauwer samenwerken, Marije Veerman stopt als hoofdredacteur Flair 17:36
Global voegt negen nieuwe NS-stations toe aan DOOH-netwerk 16:27
Consumentenbond: 'Huismerken bevatten vaak meer dan A-merken' 16:18
Wouter Kolk verlaat Ahold Delhaize 16:05
Door daling in print en de volle focus op online is er een herindeling bij de redactie van Flair.
Wouter Kolk maakte ruim dertig jaar onderdeel uit van de Ahold-familie.
De retailer neemt na zeventien jaar afscheid van NewsLab.
Ever wondered how Artificial Intelligence (AI) could redefine the game for marketers?
Uit een recente steekproef van de bond blijkt dat huismerkverpakkingen in veel gevallen meer inhoud bevatten dan die van A-merken.
Warmerdam won de Grand Prix. In totaal zijn er elf prijzen uitgereikt.
Besluit kan leiden tot onrust bij publieke omroepen en medewerkers.
De uiteindelijke winnaar wordt tijdens de SAN-uitreiking op 30 mei bekendgemaakt.
Hoe kan het dat toekomstbestendige ondernemingen, aandeelhouders nog steeds tot in het oneindige recht geven op financieel rendement?
In deze rubriek gaat Amp.Amsterdam in gesprek met jong talent uit de creatieve industrie over muziek & merken.
Aanstaande maandag alle ruimte voor 'weer een traditie die met uitsterven bedreigd wordt'.
Google was volgens gerechtshof Amsterdam nalatig in het controleren en blokkeren van advertenties na klacht Kelder.
Bureau gaat werken voor de Nederlandse en Belgische markt.
Aantal vernieuwingen bij mediamerk voor millenials en GenZ.
De begeleidende campagne is van de hand van Publicis Creative.
NIMA biedt in 2024 voor de eerste maal de mogelijkheid een vierdaagse B2B-marketingcollegereeks te volgen.
Loraine Heijstek wordt partnership manager en Lune Veldhuizen programmamanager.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Hij volgt daarmee Carolien van 't Hek en Yvonne Prins op.
Amerikaanse techbedrijven verdacht van het overtreden van nieuwe regels die hun macht moeten inperken.
Talpa Network licht gang naar de rechter toe. Uitspraak binnen zes weken verwacht.
Ook Wibra, Auto.nl, Lidl en Bever hebben nieuwe bureaus ingeschakeld.
CAMPAGNEPRAAT | Ons 'duo van dienst' is te spreken over Natwerks getoonde lef, maar moet dat niet worden ingezet voor een andere boodschap?
Onlangs trokken CreativeNL en New Dutch Wave samen op tijdens SXSW 2024. Hier een opsomming/mini-dossier met 3 verslagen en 6 korte video's.