Wendelmoet Boersema en Karel Smouter vormen hoofdredactie Trouw 17:07
Seema Sharma wordt ECD en partner bij Woedend 14:24
Marketinglessen van Air Up, de waterfles met geurtjes 10:55
Nieuwe verzekeraar Zzuper wil dat meer zzp'ers een verzekering nemen 09:13
Biologische producten bij Albert Heijn krijgen 'nudgekaartjes' 20:42
Een gesprek met Air Up-ceo Lena Jüngst over de opkomst van de waterfles met geurpods die hiermee gewoon water smaak geven.
Actie van Bionext loopt tot half juni en is onderdeel van Europese campagne.
Ze volgen Cees van der Laan op.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
Sharma startte ooit haar carrière als stagiair bij Woedend. Meest recent werkte ze bij Edelman Amsterdam.
'Waar Henri komt, vertrekt het kwaad. Daar heerst blijheid, vrede, compassie en medemenselijkheid.' Bontenbal kan geen kwaad doen bij Mooij.
Kunstenaar Simon Beck heeft op een bevroren en besneeuwd meer met 135.000 voetstappen de boodschap als kunstwerk 'tot leven gestampt'.
CAMPAGNEPRAAT | Opvallende, creatieve, vernieuwende, stoere en prikkelende campagne ... De neuzen staan dezelfde kant op in dit praatje.
Onder meer de case van Patta, Nike en FC Barcelona is meermaals genomineerd.
Wie wordt benoemd tot Customer Experience Professional 2024? En wat zijn de belangrijkste CX trends? Ontdek het op 15 mei!
Hans Brouwer neemt in mei afscheid van MassiveMusic. Een terugblik op bijna dertig jaar ondernemen in reclameland met ‘Massive-Hans’.
De gesprekken die TikTok voert met adverteerders, kunnen slecht nieuws vormen voor menselijke influencers op het platform.
Hij deed onder meer ervaring op bij Cake Film.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
De reclames kunnen een nieuw verdienmodel vormen voor Microsoft, al is het nog niet duidelijk of appontwikkelaars Microsoft moeten betalen.
De touchpoints van Gen Z bevinden zich op andere plekken.
Niet met de auto, maar wandelen of fietsen. De zogeheten ‘AH Easyshopper’ (limited edition!) moet boodschappen doen duurzamer maken.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Een kritische blik op deze opvallende bewerkingsstijl.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
Ze was verantwoordelijk voor alle communicatie- en pr van Domino’s in de Benelux en gaat nu als teamleider Reputatie bij Bex* aan de slag.
DDB Amsterdam leidt het bureauklassement met 6 nominaties.
De Europa-topman over luisteren naar klanten, inzetten op communities en wel of geen concurrentie tussen onderlinge merken.
CitySafes, in Nederland bekend onder de merknaam De Nederlandse Kluis, vernieuwt de identiteit om het merk internationaal sterker te maken.