Find your own path

Find your own path

Merk:

Asics

Klant:

Asics

Medium:

Geïntegreerd

Branche:

Duurzaam

Publicatie:

14-01-2009

Bureau:

Woedend!

Productie:

Paradise Films

Postprodu...:

Medialab Paris

 

One More Prod

Muziek:

Q Department

Account:

Jesse Houweling

 

Rianne Zandstra

Animatie:

Patrick Jean

 

Philippe Palmieri

Beeldbewe...:

Benjamin Laborde

 

Aline Sinquin

Concept:

Lennart Driessen

 

Peep van der Molen

 

Marnix Pauwels

D.O.P.:

Jo Molitoris

Editor:

Teun Rietveld

Fotografie:

Ross Brown

Muziek:

Drazen Bosnjak

Producer:

Ivo van Riet

Regie:

- Rad-Ish

Doelstelling:

Merkbekendheid verhogen en ASICS positioneren als het Renmerk dat een gezonde geest nastreeft door middel van een gezond lichaam.

Beschrijving:

ASICS’ wereldwijde merkcampagne gaat z’n tweede jaar in. Alles draait nu om het denkbeeldige pad in het hoofd van elke hardloper: hoe eentonig de weg ook mag zijn, in je hoofd is ie altijd mooier, spannender, makkelijker, moeilijker. Thema blijft ‘sound mind, sound body’, want ASICS staat voor Anima Sana In Corpore Sano.