Revitalisering huisstijl De Lotto

Revitalisering huisstijl De Lotto

Revitalisering huisstijl De Lotto

Merk:

De Lotto

Klant:

De Lotto

Medium:

Design

Branche:

Snellopend - non-food

Publicatie:

25-02-2009

Bureau:

viervier

Account:

Aad Brouwer

 

Bianca Gloudemans

Creatie:

Malou Osendarp

Creative ...:

Sander van Baalen

Doelstelling:

Het ontwikkelen van een nieuwe huisstijl voor De Lotto. De Lotto is de organisatie achter de kansspelen Lotto, Toto, Krasloten en Lucky Day. Bij de ontwikkeling hebben de nieuwe waarde van De Lotto als basis gediend. Daarnaast bestond de sterke wens om de link met het oude logo te behouden.

Beschrijving:

Naar aanleiding van de nieuwe waarde voor de organisatie is de gerevitaliseerde huisstijl ontwikkeld. Zoals gewenst refereert daarbij het nieuwe beeldmerk van De Lotto aan het oude logo. De ‘straling’ en het Nederlandse rood - wit - blauw zijn behouden en naar een nieuw beeldmerk gevormd, dat beter aansluit op de huidige doelstellingen van De Lotto. viervier verzorgde in nauwe samenwerking met De Lotto het gehele proces van concept tot uitwerking van de diverse huisstijldragers, zoals de correspondentiebasis, advertenties en jaarverslag.





 
Revitalisering huisstijl De Lotto