Cineville lanceringscampagne

Cineville lanceringscampagne

Cineville lanceringscampagne

Merk:

Cineville

Klant:

Cineville

Medium:

Geïntegreerd

Branche:

Dienstverlening

Publicatie:

04-03-2009

Bureau:

Vandejong

Productie:

Comrad

 

Warnier Studios

Online:

AVP

Geluid:

The Ambassadors

Concept:

Marcel de Vries

Copy:

Eric Wie

Creatie:

Franklin de Bekker

D.O.P.:

Menke Visser

Geluid:

Rens Pluym

Ontwerp:

Jesse Boeijen

 

Tjeerd van Toorenburg

Producer:

Melissa Nieveld

Regie:

Wouter Stoter

Strategie:

Marieke Kitzen

 

Menno Liauw

Doelstelling:

Het lanceren van het nieuwe merk Cineville, dat communicatiebureau Vandejong ontwikkelde voor dertien filmtheaters. Het communicatieconcept van het merk is: 'there's a new town in town'. Cineville biedt filmliefhebbers - cinefielen - 1 portal en 1 pas voor alle filmtheaters in Amsterdam. De lanceringscampagne bestaat uit een website, posters door de stad, en deze bioscooptrailer.

Beschrijving:

There's new town in town. Deze filmstad bestaat uit alle dertien filmtheaters en biedt haar 'inwoners' meer dan 550 voorstellingen per week en 400 speciale voorstellingen per jaar, verkrijgbaar met 1 pas. De bioscooptrailer geeft deze donkere filmstad 'Cineville' weer. De stad komt tot leven doordat de gebouwen van de filmtheaters als pakken worden gedragen door mensen. Muziek: Coparck - A work of fiction.





 
Cineville