Be gay for a day

Be gay for a day

Be gay for a day

Merk:

Stichting Roze Maandag

Klant:

Stichting Roze Maandag

Medium:

Geïntegreerd

Branche:

Non-profit

Publicatie:

03-07-2009

Bureau:

Scheepens Reclame Adviseurs

Account:

Kim de Kort

Creatie:

Bram Giesen

 

Luuk Paulussen

Illustratie:

Harold Bierens

Klant:

Pepijn Moors

Doelstelling:

Aandacht genereren rondom Roze Maandag, één van de grootste gay-evenementen van Nederland dat ieder jaar gehouden wordt op de kermis van Tilburg.

Beschrijving:

Om het thema 'Be gay for a day' kracht bij te zetten is de Supergay geïntroduceerd. De in het roze uitgedoste superheld siert de posters van Roze Maandag, het jaarlijkse gay-evenement op de kermis van Tilburg. Om deze dag nog meer aandacht te geven, zijn alle standbeelden in Tilburg enkele weken van tevoren voorzien van een roze Supergay-cape. Zo wordt ook Koning Willem II gay for a day.





 
Be gay for a day