Media Grand Prix Radio wordt Sportradio, René Oosterman managing director De zender is per 1 september op de FM te horen in de Randstad. 'Eerste commerciële sportradiozender van Nederland.'
Reputatie & crisis Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid 'Was er echt niemand die vroeg: moeten we dit wel willen?' Anne Stokvis zet grote vraagtekens bij de handelswijze van Walibi Holland.
Partnerbijdrage Wat mensen drijft en wat daaronder zit Waarom dieper inzicht in waarden en drijfveren essentieel is voor impactvolle communicatie.
Partnerbijdrage Hoe challenger-merken de aandacht winnen In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een voorsprong. Hoe kun je als challenger-merk wél winnen in de Attention Economy?
Carriere Deze prijswinnende Gen Z'er maakte Duolingo groot op socials, waarna een burn-out volgde Twintiger Zaria Parvez was dé belofte in de wereld van socialmediamarketing, maar vertelt nu openhartig over de ongezonde werk-prive-balans.
Media Grand Prix Radio wordt Sportradio, René Oosterman managing director De zender is per 1 september op de FM te horen in de Randstad. 'Eerste commerciële sportradiozender van Nederland.'
Reputatie & crisis Creatieve vrijheid is geen vrijbrief voor toondoofheid 'Was er echt niemand die vroeg: moeten we dit wel willen?' Anne Stokvis zet grote vraagtekens bij de handelswijze van Walibi Holland.
Partnerbijdrage Wat mensen drijft en wat daaronder zit Waarom dieper inzicht in waarden en drijfveren essentieel is voor impactvolle communicatie.
Partnerbijdrage Hoe challenger-merken de aandacht winnen In de strijd om aandacht hebben grote, gevestigde merken een voorsprong. Hoe kun je als challenger-merk wél winnen in de Attention Economy?
Carriere Deze prijswinnende Gen Z'er maakte Duolingo groot op socials, waarna een burn-out volgde Twintiger Zaria Parvez was dé belofte in de wereld van socialmediamarketing, maar vertelt nu openhartig over de ongezonde werk-prive-balans.
Premium Merkstrategie Sunweb trekt na 34 jaar de stekker uit jongerenreismerk Gogo Steeds meer jongeren kiezen Subweb in plaats van Gogo, stelt het bedrijf. Het submerk verdwijnt daarom.
Premium Bureaus Walibi haalt morbide Halloween-spot tijdelijk offline na kritiek: 'Femicide is geen decorstuk' De timing is uiterst pijnlijk, gezien de tragische moord op de 17-jarige Lisa uit Abcoude eerder deze week.
Premium Merkstrategie Deze merken spelen succesvol in op Gamescom, de grootste gamebeurs ter wereld Honderdduizenden bezoekers trekken deze dagen naar Keulen om zich onder te dompelen in de wereld van games. Adformatie reisde mee.
Partnerbijdrage MKB Marketing en AI: Van methode naar magie Hoe maak je AI praktisch toepasbaar in marketing van het MKB?
Partnerbijdrage De magie van reclame: waarom blijft dat reclameliedje in je hoofd zitten? Ontdek de magie van aandacht, afleiding en herhaling in effectieve reclame.
Premium Bureaus HandicapNL viert feest op gelijke hoogte met Sitdown Café op Sail Het ‘maatschappelijke feestcafé’ is tijdens Sail Amsterdam voor het eerst te bezoeken. Buutvrij bedacht de activatie.
Premium Merkstrategie Sunweb trekt na 34 jaar de stekker uit jongerenreismerk Gogo Steeds meer jongeren kiezen Subweb in plaats van Gogo, stelt het bedrijf. Het submerk verdwijnt daarom.
Premium Bureaus Walibi haalt morbide Halloween-spot tijdelijk offline na kritiek: 'Femicide is geen decorstuk' De timing is uiterst pijnlijk, gezien de tragische moord op de 17-jarige Lisa uit Abcoude eerder deze week.
Premium Merkstrategie Deze merken spelen succesvol in op Gamescom, de grootste gamebeurs ter wereld Honderdduizenden bezoekers trekken deze dagen naar Keulen om zich onder te dompelen in de wereld van games. Adformatie reisde mee.
Partnerbijdrage MKB Marketing en AI: Van methode naar magie Hoe maak je AI praktisch toepasbaar in marketing van het MKB?
Partnerbijdrage De magie van reclame: waarom blijft dat reclameliedje in je hoofd zitten? Ontdek de magie van aandacht, afleiding en herhaling in effectieve reclame.
Premium Bureaus HandicapNL viert feest op gelijke hoogte met Sitdown Café op Sail Het ‘maatschappelijke feestcafé’ is tijdens Sail Amsterdam voor het eerst te bezoeken. Buutvrij bedacht de activatie.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse startup die AI-fashionmodellen maakt verkocht aan branchegenoot Startup Lalaland.ai boekt succes met het genereren van AI-modellen voor de kledingindustrie.
Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse startup die AI-fashionmodellen maakt verkocht aan branchegenoot
Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Premium Campagnes Samsung koppelt smartphone-activatie aan het winnen van een schaarse studentenkamer Techbedrijf gaat met pop-up-activatie door Amsterdam. Interactie met nieuwe Samsung-smartphones kan een studentenkamer opleveren.
Premium Bureaus Ayvens kiest Nxt agency om leidende rol in duurzame mobiliteit zichtbaarder te maken Leasebedrijf wil met hulp PR-bureau experts een podium bieden en Ayvens een gezicht te geven.
Premium Reputatie & crisis Google laat zien hoe je een concurrent prima kunt benoemen in je eigen presentatie Techreus laat 'het A-woord' vallen tijdens zijn eigen presentatie, maar niet als flauwe vergelijking of een steek onder water.
Partnerbijdrage Dit doet Loeki de Leeuw voor jouw merk De iconische reclameleeuw is ruim 4 jaar terug op de Nederlandse televisie. Wie is hij, hoe wordt hij gemaakt en wat heeft jouw merk eraan?
Partnerbijdrage Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Reputatie & crisis Wereldconcern Lotus Bakeries trapte in klassieke val van het rebelse Holie's De multinational verloor niet alleen een zaak, maar ook de regie over het suikerverhaal.
Premium Merkstrategie Google trekt blik wereldsterren open voor zijn smartphonepresentatie Van Jimmy Fallon en Lando Norris tot The Jonas Brothers: ze kwamen allemaal voorbij in Google's tech-presentatie.
Premium Campagnes Datingapp Happn koppelt singles run aan online vervolgcampagne Het bureau Aidem agency tekende voor de productie van de merkactivatie en de online campagne.
Premium Merkstrategie Picnic dreigt met vertrek uit Nederland als het toch aan cao voor supers moet voldoen Onlinesupermarkt kreeg eerder dispensatie en hoopt een nieuwe te krijgen. Bij een 'nee' gaat Picnic nadenken over een vertrek uit Nederland.
Premium Bureaus 'Drugsdealer' Douwe Egberts zet vermoeide Lowlands-ganger op het verkeerde been Reclamebureau Truus doet een gooi naar de opvallendste merkactivatie deze festivalzomer.
Bureaus Wouter Glaser: 'Zonde dat Glasnost als merknaam is opgedoekt' De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.
Premium Media Margriet van der Linden juryvoorzitter Mercurs 2025 De inschrijftermijn sluit donderdag 4 september.
Premium Campagnes Samsung koppelt smartphone-activatie aan het winnen van een schaarse studentenkamer Techbedrijf gaat met pop-up-activatie door Amsterdam. Interactie met nieuwe Samsung-smartphones kan een studentenkamer opleveren.
Premium Bureaus Ayvens kiest Nxt agency om leidende rol in duurzame mobiliteit zichtbaarder te maken Leasebedrijf wil met hulp PR-bureau experts een podium bieden en Ayvens een gezicht te geven.
Premium Reputatie & crisis Google laat zien hoe je een concurrent prima kunt benoemen in je eigen presentatie Techreus laat 'het A-woord' vallen tijdens zijn eigen presentatie, maar niet als flauwe vergelijking of een steek onder water.
Partnerbijdrage Dit doet Loeki de Leeuw voor jouw merk De iconische reclameleeuw is ruim 4 jaar terug op de Nederlandse televisie. Wie is hij, hoe wordt hij gemaakt en wat heeft jouw merk eraan?
Partnerbijdrage Zo helpt Dtch Digitals merken internationaal groeien Samen met Google combineert het bureau slimme data en lokale inzichten om nieuwe markten te vinden en klanten wereldwijd te laten groeien.
Premium Reputatie & crisis Wereldconcern Lotus Bakeries trapte in klassieke val van het rebelse Holie's De multinational verloor niet alleen een zaak, maar ook de regie over het suikerverhaal.
Premium Merkstrategie Google trekt blik wereldsterren open voor zijn smartphonepresentatie Van Jimmy Fallon en Lando Norris tot The Jonas Brothers: ze kwamen allemaal voorbij in Google's tech-presentatie.
Premium Campagnes Datingapp Happn koppelt singles run aan online vervolgcampagne Het bureau Aidem agency tekende voor de productie van de merkactivatie en de online campagne.
Premium Merkstrategie Picnic dreigt met vertrek uit Nederland als het toch aan cao voor supers moet voldoen Onlinesupermarkt kreeg eerder dispensatie en hoopt een nieuwe te krijgen. Bij een 'nee' gaat Picnic nadenken over een vertrek uit Nederland.
Premium Bureaus 'Drugsdealer' Douwe Egberts zet vermoeide Lowlands-ganger op het verkeerde been Reclamebureau Truus doet een gooi naar de opvallendste merkactivatie deze festivalzomer.
Bureaus Wouter Glaser: 'Zonde dat Glasnost als merknaam is opgedoekt' De nieuwste aflevering van Just Getting Started is nu te beluisteren.
Premium Media Margriet van der Linden juryvoorzitter Mercurs 2025 De inschrijftermijn sluit donderdag 4 september.