Premium Digital transformation Google's AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk
Premium Digital transformation Google's AI-modus heeft al 100 miljoen gebruikers, maar techreus noemt SEO nog steeds belangrijk
Premium Campagnes Almere City FC viert jubileumseizoen met het Shirt van de Stad FC Almere bestaat 20 jaar, Almere 50 jaar en de provincie Flevoland 40 jaar, tijd voor een jubileumshirt.
Premium Campagnes Lynk & Co lanceert 'plezierige' campagne rondom nieuwe auto De videocampagne komt uit de koker van We Are Pi.
Partnerbijdrage Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Partnerbijdrage Wat arbeidsmarktcommunicatie moet leren van traditionele advertising 'Wie nu geen scherpe keuzes durft te maken, wordt straks weggedrukt door ruis'
Premium Bureaus The Family verwelkomt 5 klanten, UpToMore kiest voor nxt agency en Dunkin’ gaat TikTok: dit is het laatste accountnieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Premium Campagnes Almere City FC viert jubileumseizoen met het Shirt van de Stad FC Almere bestaat 20 jaar, Almere 50 jaar en de provincie Flevoland 40 jaar, tijd voor een jubileumshirt.
Premium Campagnes Lynk & Co lanceert 'plezierige' campagne rondom nieuwe auto De videocampagne komt uit de koker van We Are Pi.
Partnerbijdrage Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Partnerbijdrage Wat arbeidsmarktcommunicatie moet leren van traditionele advertising 'Wie nu geen scherpe keuzes durft te maken, wordt straks weggedrukt door ruis'
Premium Bureaus The Family verwelkomt 5 klanten, UpToMore kiest voor nxt agency en Dunkin’ gaat TikTok: dit is het laatste accountnieuws Welk bureau werkt voor welke klant, welk merk wisselt van bureau en wie wint welke pitch? We praten je bij over het laatste accountnieuws.
Premium Reputatie & crisis Op LinkedIn delen dat je lekker op vakantie bent: 'geef meer context dan 'ik ben offline' Een personal branding-expert geeft tips om een goede vakantiegerelateerde LinkedIn-post te maken. 'LinkedIn is namelijk geen Instagram'.
Artificial Intelligence Waarom AI mijn nieuwe zwembroek niet mag uitzoeken Lucas Nutbey ziet door de komst van genAI als zoekmachine het (semi)gerichte targetingspel een stuk ingewikkelder worden.
Carriere Menno van der Hoeven client lead Out of Home Masters Hij wordt verantwoordelijk voor het versterken van klantrelaties en het verder uitbouwen van het klantenportfolio.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Partnerbijdrage Marketeer, vergeet de midfunnel niet! Merken winnen niet meer op mediabereik, maar op culturele relevantie. Focus daarom veel meer op de midfunnel, betoogt Henk Boersen van ACE.
Premium Campagnes Deze commercials van goede doelen zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend.
Premium Reputatie & crisis Op LinkedIn delen dat je lekker op vakantie bent: 'geef meer context dan 'ik ben offline' Een personal branding-expert geeft tips om een goede vakantiegerelateerde LinkedIn-post te maken. 'LinkedIn is namelijk geen Instagram'.
Artificial Intelligence Waarom AI mijn nieuwe zwembroek niet mag uitzoeken Lucas Nutbey ziet door de komst van genAI als zoekmachine het (semi)gerichte targetingspel een stuk ingewikkelder worden.
Carriere Menno van der Hoeven client lead Out of Home Masters Hij wordt verantwoordelijk voor het versterken van klantrelaties en het verder uitbouwen van het klantenportfolio.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Partnerbijdrage Marketeer, vergeet de midfunnel niet! Merken winnen niet meer op mediabereik, maar op culturele relevantie. Focus daarom veel meer op de midfunnel, betoogt Henk Boersen van ACE.
Premium Campagnes Deze commercials van goede doelen zijn genomineerd voor de Ster Gouden Loeki De genomineerden van het eerste half jaar van 2025 voor de Ster Gouden Loeki voor goede doelen zijn bekend.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Campagnes Coole productie van Stëlz, maar is warme thee wel de juiste 'vijand' in het marketingverhaal? CAMPAGNEPRAAT | Krouwel en Bol proosten op de flair van het nieuwe alcoholische zomerdrankje van Stëlz maar haken af bij het theekransje.
Premium Contentmarketing Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof' Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Premium Campagnes Drankmerk Viper en Sjaak laten je dat feestje niet zomaar afzeggen Artiest Sjaak kroont zich tot Sjaak Aanhaak om last-minute afzeggers alsnog mee te nemen naar dat feestje.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Partnerbijdrage DPG Media en StudioM brengen verhalen achter Audio Obscura tot leven in docuserie voor CUPRA Branded content-campagne trapt af met aflevering over Highway Rave op de A10.
Premium Reputatie & crisis Stilzitten als je geschoren wordt? Astronomer slaat terug met Gwyneth Paltrow als woordvoerder Astronomer, bekend van ‘Coldplaygate’, beantwoordt de mediastorm met tijdelijke woordvoerder Gwyneth Paltrow (de ex van Chris Martin).
Premium Bureaus SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame' Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
Premium Media Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Premium Campagnes Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Premium Campagnes Rijksoverheid start social-first-campagne die studenten voorbereidt op hun studietijd De campagne komt uit de koker van AndAgencyAmsterdam, dat ook tekent voor een vervolgcampagne gericht op (bijna) 18-jarigen.
Media Het AV-landschap kantelt en dit is het moment om te bewegen Video is versnelling, versmelting en verfijning. Erik Aaftink (IPG Mediabrands) over wat je als mediamanager en marketeer nu al kunt doen.
Premium Merkstrategie Amazon bevestigt groeiende sponsorwaarde vrouwenvoetbal met verlengde UEFA-deal De verlenging komt op een moment waarop het vrouwenvoetbal sterk in ontwikkeling is, zowel sportief als commercieel.
Campagnes Coole productie van Stëlz, maar is warme thee wel de juiste 'vijand' in het marketingverhaal? CAMPAGNEPRAAT | Krouwel en Bol proosten op de flair van het nieuwe alcoholische zomerdrankje van Stëlz maar haken af bij het theekransje.
Premium Contentmarketing Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof' Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Premium Campagnes Drankmerk Viper en Sjaak laten je dat feestje niet zomaar afzeggen Artiest Sjaak kroont zich tot Sjaak Aanhaak om last-minute afzeggers alsnog mee te nemen naar dat feestje.
Partnerbijdrage Shell tankstations als virtuele autoshowroom voor Hyundai INSTER Media-inzet bij Shell zorgde voor een meer dan verdubbeling van de model overweging van de Hyundai INSTER.
Partnerbijdrage DPG Media en StudioM brengen verhalen achter Audio Obscura tot leven in docuserie voor CUPRA Branded content-campagne trapt af met aflevering over Highway Rave op de A10.
Premium Reputatie & crisis Stilzitten als je geschoren wordt? Astronomer slaat terug met Gwyneth Paltrow als woordvoerder Astronomer, bekend van ‘Coldplaygate’, beantwoordt de mediastorm met tijdelijke woordvoerder Gwyneth Paltrow (de ex van Chris Martin).
Premium Bureaus SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame' Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
Premium Media Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Premium Campagnes Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Premium Campagnes Rijksoverheid start social-first-campagne die studenten voorbereidt op hun studietijd De campagne komt uit de koker van AndAgencyAmsterdam, dat ook tekent voor een vervolgcampagne gericht op (bijna) 18-jarigen.
Media Het AV-landschap kantelt en dit is het moment om te bewegen Video is versnelling, versmelting en verfijning. Erik Aaftink (IPG Mediabrands) over wat je als mediamanager en marketeer nu al kunt doen.
Premium Merkstrategie Amazon bevestigt groeiende sponsorwaarde vrouwenvoetbal met verlengde UEFA-deal De verlenging komt op een moment waarop het vrouwenvoetbal sterk in ontwikkeling is, zowel sportief als commercieel.