O'Neill

O'Neill

O'Neill

Merk:

O'Neill

Klant:

O'Neill

Medium:

Interactief

Branche:

Duurzaam

Publicatie:

08-04-2010

Bureau:

ACHTUNG!

 

Icemedia

Doelstelling:

Introductie van het HyperFreak boardshort en de doelgroep op innovatieve wijze bereiken en geactiveren.

Beschrijving:

O'Neill lanceert een wereldwijde campagne om zijn nieuwste HyperFreak boardshort te promoten. Augmented reality heeft een centrale rol in deze campagne: fans kunnen nu, dankzij deze techniek, over virtuele golfen surfen en maken kans op een trip naar de O’Neill World Cup of Surfing in Hawaii. Om de game te spelen, houdt de deelnemer de O’Neill HyperFreak-advertentie of de zelf geprinte marker voor een webcam. Er verschijnt dan een surfer op het scherm die men kan laten surfen door de marker te bewegen. Hoe langer de surfer blijft staan, hoe hoger de score. Voor deze game wordt de nieuwe Shockwave-software gebruikt, die de meest geavanceerde mogelijkheden biedt op het gebied van augmented reality.





 
O'Neill