De bank anno nu

De bank anno nu

De bank anno nu

Merk:

ABN AMRO

Klant:

ABN AMRO

Medium:

Geïntegreerd

Branche:

Financieel

Publicatie:

30-09-2010

Bureau:

Selmore

Productie:

Artcore

Geluid:

FC Walvisch

Postprodu...:

Fisk Imaging

 

Glassworks Amsterdam

Muziek:

Massive Music

Online:

Selmore Lynx

Account:

Anne-Marijn Bogers

 

Otto van der Harst

 

Mirelle Schelvis

 

Anne-Britt van Uchelen

Art:

Peter van Driel

 

Tibor van Ginkel

Copy:

Marcel Vosse

Creatie:

Roy Frencken

 

Edward van der Veen

Creative ...:

Diederick Hillenius

 

Poppe van Pelt

Fotografie:

Maarten van Houten

Klant:

Roland van Maanen

 

Andius Teijgeler

 

Florien Vaessen

 

Wendy Wingelaar

Productie:

Stefan van de Geer

Regie:

Jelle Oortman Gerlings

RTV:

Marga Bierema

Strategie:

Gijs de Bruijn

Doelstelling:

Een nieuwe campagne voor ABN AMRO met de nieuwe pay off: De bank anno nu. ABN AMRO.

Beschrijving:

Dit thema koppelt het rijke verleden en de ervaring van ABN AMRO als meest professionele bank van Nederland aan de vernieuwde eisen die deze tijd aan banken stelt. Oftewel, meer dan 180 jaar ervaring en toch een nieuwe bank. ‘Anno’ verwijst naar de 180 jaar ervaring en het rijke verleden. ‘Nu’ verwijst naar de eigentijdse bank die alert is op de laatste ontwikkelingen in de wereld. De bank is zichzelf opnieuw aan het uitvinden, maar met behoud van een schat aan ervaring. De kunst is om die ervaring beter dan vroeger te ontsluiten voor onze klanten en te koppelen aan de realiteit en de eisen van onze klanten.‘De bank anno nu’ is niet alleen een belofte aan de buitenwereld. Het geeft ook richting aan het handelen van de bank. Voor producten en productontwikkeling betekent dit dat ABN AMRO voorop moet gaan lopen. De bank anno nu vraagt om hypotheken anno nu, spaarproducten anno nu en sectorexpertise anno nu. Het referentiekader waarbinnen de bank producten en diensten ontwikkelt vraagt om de meest eigentijdse bank van Nederland te zijn en tegelijkertijd te tonen dat we putten uit de schat aan ervaring die we in de afgelopen twee eeuwen hebben opgebouwd. Zo zijn we ervaren en vernieuwend tegelijk. Oftewel, de bank anno nu.





 
De bank anno nu