MediaMarkt opent eerste winkel voor e-bikes 13:19
Muziekvideoplatform Xite vernieuwt merkidentiteit 12:54
Reddit ziet advertentie-inkomsten en gebruikers stijgen 11:18
Monique Wilson directeur amsterdam&partners 14:47
Sanquin laat verhalen van echte mensen zien die donorbloed nodig hebben 14:30
Meer dagelijkse gebruikers leveren Reddit ook meer inkomsten op. Beleggers reageren enthousiast.
Vanaf 11 juni is het vernieuwde streamingplatform beschikbaar met onder meer een SAVOD-model.
De winkel in Antwerpen verkoopt naast e-bikes allerlei andere elektrisch aangedreven vervoersmiddelen.
Generatieve AI verandert de digitale marketing, maar hoe verschilt het van traditionele AI en welke kansen biedt het marketeers?
Een analyse van de man die niet te corrigeren is, door Farah Nobbe.
Ze was lid van de directie communicatie van de hoofdstad.
Nieuwe campagne 'Met jouw bloed geef je zoveel meer'.
Hiervoor was Kukolj ruim vier jaar chief marketing officer van het moederbedrijf van Marktplaats, Adevinta Benelux.
‘Als je werk je hobby is, hoef je nooit te werken.’ Marketeer Van Bommel heeft plezier in zijn werk. Wat is zijn geheim?
'Met deze campagne willen we laten zien dat échte hardcore voetbalfans niet zijn wie je denkt dat ze zijn'
Eerder werd al Nicky Levinschi benoemd als ceo.
Het meest opmerkelijke op sociale media van de afgelopen week, door The Best Social Media.
Adformatie houdt je op de hoogte van het laatste nieuws rond het Cannes Lions International Festival of Creativity 2024.
De nuchtere mentaliteit, de grote talentpool, het mooiste art decopand van de stad ... Voor de P3 Group gaat er niets boven Groningen.
Na een uitgebreid pitchproces onder vijf bureaugroepen heeft Omnicom Media Group het media-account van L’Oréal in de Benelux gewonnen.
Merken snappen de potentie van instore retailmedia prima, maar hebben soms koudwatervrees.
Jasper Mulder interviewt drie Nederlandse insiders rond lobbyplein Place du Luxembourg. Een ontbijt-, lunch- en borrelgesprek.
Meld je aan voor de nieuwsbrief
Samsung is de eerste partner die een activatie uitrolt op het retailmedianetwerk van Basic-Fit. Cheil bedacht het concept.
De reclamebestedingen audio zijn in Q1 naar 48,8 miljoen euro gestegen. De radiospotomzet is goed voor 89 procent.
CAMPAGNEPRAAT | Het panel is enthousiast over de combi en de campagnefilm: 'Het moet een feestje zijn geweest om die te maken!'
De Omnichannel Index 2024 van Google en Impact biedt inzichten uit de Nederlandse retailsector.
In de categorie Medium worden ‘de laatste drie’ gevormd door Processionals, het Van Gogh Museum en De Koffiejongens.
Appelsientje en de zon, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Ook weer in de nieuwe campagne ‘Altijd het zonnetje in huis met…’