Campagnes Coole productie van Stëlz, maar is warme thee wel de juiste 'vijand' in het marketingverhaal?
Campagnes Coole productie van Stëlz, maar is warme thee wel de juiste 'vijand' in het marketingverhaal?
Premium Reputatie & crisis Stilzitten als je geschoren wordt? Astronomer slaat terug met Gwyneth Paltrow als woordvoerder Astronomer, bekend van ‘Coldplaygate’, beantwoordt de mediastorm met tijdelijke woordvoerder Gwyneth Paltrow (de ex van Chris Martin).
Premium Campagnes Drankmerk Viper en Sjaak laten je dat feestje niet zomaar afzeggen Artiest Sjaak kroont zich tot Sjaak Aanhaak om last-minute afzeggers alsnog mee te nemen naar dat feestje.
Partnerbijdrage Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Partnerbijdrage Wat arbeidsmarktcommunicatie moet leren van traditionele advertising 'Wie nu geen scherpe keuzes durft te maken, wordt straks weggedrukt door ruis'
Premium Contentmarketing Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof' Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Premium Reputatie & crisis Stilzitten als je geschoren wordt? Astronomer slaat terug met Gwyneth Paltrow als woordvoerder Astronomer, bekend van ‘Coldplaygate’, beantwoordt de mediastorm met tijdelijke woordvoerder Gwyneth Paltrow (de ex van Chris Martin).
Premium Campagnes Drankmerk Viper en Sjaak laten je dat feestje niet zomaar afzeggen Artiest Sjaak kroont zich tot Sjaak Aanhaak om last-minute afzeggers alsnog mee te nemen naar dat feestje.
Partnerbijdrage Campagnetracking wordt passief Geen aannames, maar echt consumentengedrag: zo krijg je zicht op het medialandschap.
Partnerbijdrage Wat arbeidsmarktcommunicatie moet leren van traditionele advertising 'Wie nu geen scherpe keuzes durft te maken, wordt straks weggedrukt door ruis'
Premium Contentmarketing Netflix-serie Wednesday neemt Westfield Mall of the Netherlands over: 'bereid je voor op een donker kerkhof' Activatie rondom de release van seizoen twee van de duistere, razend populaire serie.
Premium Campagnes Lynk & Co lanceert 'plezierige' campagne rondom nieuwe auto De videocampagne komt uit de koker van We Are Pi.
Premium Bureaus SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame' Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
Premium Media Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Partnerbijdrage Vergeet wat mensen zeggen. Kijk naar wat hun brein doet. Met breinonderzoek kun je intenties veel beter voorspellen.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Premium Campagnes Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Premium Campagnes Lynk & Co lanceert 'plezierige' campagne rondom nieuwe auto De videocampagne komt uit de koker van We Are Pi.
Premium Bureaus SuperHeroes wint 'Small Agency of the Year' bij Ad Age: 'Aanmoediging voor brutale reclame' Het van oorsprong Nederlandse bureau staat op het punt om uit te breiden in zowel Los Angeles als Amsterdam.
Premium Media Facebook en Instagram tonen vanaf oktober geen politieke advertenties meer in de EU Moederbedrijf Meta neemt het besluit naar aanleiding van nieuwe Europese reclameregels.
Partnerbijdrage Vergeet wat mensen zeggen. Kijk naar wat hun brein doet. Met breinonderzoek kun je intenties veel beter voorspellen.
Partnerbijdrage ‘De mensen die niet vanzelf meedoen, die moet je echt actief opzoeken’ Het actief betrekken van álle groepen levert niet alleen betere data op, maar ook verrassende inzichten.
Premium Campagnes Els (B&B Vol Liefde) schittert in Rivella-commercial, maar niet iedereen is enthousiast 'Die is niet lekker... Die is héél lekker!', aldus de realityster.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Martech Google’s plannen houden adverteerders bezig Wat zijn Google’s AI-aangedreven vernieuwingen die effectievere reclamevoering beloven? We spraken met de top van het techbedrijf.
Premium Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Artificial Intelligence ‘Je kunt door AI veel groter en breder nadenken over hoe je jouw merk in de wereld kunt plaatsen’
Premium Campagnes Rijksoverheid start social-first-campagne die studenten voorbereidt op hun studietijd De campagne komt uit de koker van AndAgencyAmsterdam, dat ook tekent voor een vervolgcampagne gericht op (bijna) 18-jarigen.
Media Het AV-landschap kantelt en dit is het moment om te bewegen Video is versnelling, versmelting en verfijning. Erik Aaftink (IPG Mediabrands) over wat je als mediamanager en marketeer nu al kunt doen.
Premium Merkstrategie Amazon bevestigt groeiende sponsorwaarde vrouwenvoetbal met verlengde UEFA-deal De verlenging komt op een moment waarop het vrouwenvoetbal sterk in ontwikkeling is, zowel sportief als commercieel.
Partnerbijdrage Ster 60 jaar: hoe het allemaal begon Ster bestaat 60 jaar! Een mooi moment om terug te gaan naar waar het allemaal begonnen is.
Partnerbijdrage DPG Media en StudioM brengen verhalen achter Audio Obscura tot leven in docuserie voor CUPRA Branded content-campagne trapt af met aflevering over Highway Rave op de A10.
Premium Merkstrategie Restore Local lanceert nieuwe merkidentiteit: 'Een beweging voor en door Afrika' De campagne (door Havas Lemz) is het resultaat van een co-creatief proces met lokale gemeenschappen uit Kenia, Rwanda, Ghana en Burundi.
Premium Media Ad Alliance doet advertentieverkoop natuurzender Love Nature Ad Alliance gaat de reclameblokken tussen de natuurdocumentaires verkopen in de Nederlandse markt.
Premium Merkstrategie Action: nog op koers om dit jaar gemiddeld één nieuwe winkel per dag te openen Discounter noteert opnieuw fors hogere omzet, ook zonder nieuwe winkels meegerekend.
Premium Data & Insights Google-moederbedrijf groeit door dankzij online reclames en AI Ook de advertentie-inkomsten van YouTube groeiden met circa 1 miljard dollar ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Premium Bureaus Norday maakt nieuwe website Centraal Museum Utrecht Aan de keuze ging een Europees aanbestedingstraject vooraf.
Premium Media Prime Video in Nederland per eind augustus met reclame Prime-lidmaatschap wordt automatisch omgezet naar een abonnement met advertenties.
Premium Media Radio Veronica, Kink en Slam! grootste stijgers in eerste halfjaar Ook BNR Nieuwsradio maakt progressie, zo blijkt uit de NMO luistercijfers.
Premium Campagnes Rijksoverheid start social-first-campagne die studenten voorbereidt op hun studietijd De campagne komt uit de koker van AndAgencyAmsterdam, dat ook tekent voor een vervolgcampagne gericht op (bijna) 18-jarigen.
Media Het AV-landschap kantelt en dit is het moment om te bewegen Video is versnelling, versmelting en verfijning. Erik Aaftink (IPG Mediabrands) over wat je als mediamanager en marketeer nu al kunt doen.
Premium Merkstrategie Amazon bevestigt groeiende sponsorwaarde vrouwenvoetbal met verlengde UEFA-deal De verlenging komt op een moment waarop het vrouwenvoetbal sterk in ontwikkeling is, zowel sportief als commercieel.
Partnerbijdrage Ster 60 jaar: hoe het allemaal begon Ster bestaat 60 jaar! Een mooi moment om terug te gaan naar waar het allemaal begonnen is.
Partnerbijdrage DPG Media en StudioM brengen verhalen achter Audio Obscura tot leven in docuserie voor CUPRA Branded content-campagne trapt af met aflevering over Highway Rave op de A10.
Premium Merkstrategie Restore Local lanceert nieuwe merkidentiteit: 'Een beweging voor en door Afrika' De campagne (door Havas Lemz) is het resultaat van een co-creatief proces met lokale gemeenschappen uit Kenia, Rwanda, Ghana en Burundi.
Premium Media Ad Alliance doet advertentieverkoop natuurzender Love Nature Ad Alliance gaat de reclameblokken tussen de natuurdocumentaires verkopen in de Nederlandse markt.
Premium Merkstrategie Action: nog op koers om dit jaar gemiddeld één nieuwe winkel per dag te openen Discounter noteert opnieuw fors hogere omzet, ook zonder nieuwe winkels meegerekend.
Premium Data & Insights Google-moederbedrijf groeit door dankzij online reclames en AI Ook de advertentie-inkomsten van YouTube groeiden met circa 1 miljard dollar ten opzichte van dezelfde periode vorig jaar.
Premium Bureaus Norday maakt nieuwe website Centraal Museum Utrecht Aan de keuze ging een Europees aanbestedingstraject vooraf.
Premium Media Prime Video in Nederland per eind augustus met reclame Prime-lidmaatschap wordt automatisch omgezet naar een abonnement met advertenties.
Premium Media Radio Veronica, Kink en Slam! grootste stijgers in eerste halfjaar Ook BNR Nieuwsradio maakt progressie, zo blijkt uit de NMO luistercijfers.