The Birthday Wall

The Birthday Wall

Merk:

Rituals

Klant:

Rituals

Medium:

Interactief

Branche:

Snellopend - non-food

Publicatie:

23-06-2011

Bureau:

Creative Monkeys

Concept:

Tim Holland

 

Erik de Vreede

Copy:

Dylan Alling

Klant:

Angelique Smit

 

Nicole Verburg

Ontwerp:

Tim Holland

Programmer:

Sander van der Vliet

Strategie:

Erik de Vreede

Doelstelling:

Om de zichtbaarheid van het merk te verbeteren en haar filosofie breed uit te dragen, start Rituals haar eerste online campagne. 'The Birthday Wall' speelt in op de trend van het online feliciteren en inspireert mensen om ook daarvan een bijzonder ritueel te maken.

Beschrijving:

'The Birthday Wall' is een persoonlijke verjaardagspagina, gekoppeld aan Facebook, waar vrienden felicitaties kunnen achterlaten voor de jarige. Bij 10 felicitaties ontvangt de jarige een gratis cadeau van Rituals. De internationale online campagne loopt t/m 16 juli met een speciale website en een inspirerende campagnefilm. http://www.bdaywall.com