Geef kinderen hun spel terug

Geef kinderen hun spel terug

Merk:

Sire

Klant:

Sire

Medium:

Geïntegreerd

Branche:

Non-profit

Publicatie:

09-09-2011

Bureau:

Alfred International

Productie:

Lada

Online:

105

 

45north

Postprodu...:

Ambassadors

 

Condor Amsterdam

Geluid:

FC Walvisch

Beeld:

Gravemaker

Media:

Media Maatschap

Beeld:

Soeverein

Account:

Indira Balgobind

 

Mireille Elberse

 

Jochem Kleine

Creative ...:

Antoine Houtsma

 

Bart Oostindie

Design:

Steven Kattenberg

 

Marco Kruk

D.O.P.:

Philip van Volsem

Fotografie:

Jaap Vliegenthart

Producer:

Karen Bruinsma

Public re...:

Aafke van Daelen

Regisseur:

Ben Brand

RTV:

Sophie van Pelt

 

Sabine van Wechem

Strategie:

Marcel van Wing

Doelstelling:

Hoe maken we mensen bewust van het gedrag van anderen, maar vooral van 't eigen gedrag langs de lijn van het sportveld. Laat mensen nadenken waar dit gedrag vandaan komt, omdat het effect zijn weerslag heeft op kinderen.

Beschrijving:

Laat maandag t/m vrijdag op zaterdag thuis. Ondanks de eerdere succesvolle campagne 'Geef kinderen hun spel terug' blijft het gedrag van ouders op de sportvelden veel problemen geven. Kinderen lijden vaak onder het te fanatieke gedrag van hun ouders. Het lijkt wel alsof alle frustraties van de hele week bij veel ouders op zaterdag er opeens uitkomen. En dat het normaal is dat ouders het spel van hun kinderen helemaal overnemen. Reden voor SIRE om regelmatig aandacht te blijven vragen voor dit terugkerende probleem.