Renault belastingcampagne

Renault belastingcampagne

Merk:

Renault

Klant:

Renault Nederland

Medium:

Geïntegreerd

Branche:

Duurzaam

Publicatie:

18-01-2012

Bureau:

Publicis

 

Publicis Dialog

Account:

Hilbert Bult

 

Vera Korsten

 

Jeroen van den Brink

 

Floris Wiebosch

Creatie:

Boudewijn Pompe

 

Lynsey Schouten

D.O.P.:

Jeroen de Bruin

Fotografie:

Marc van Oene

Geluid:

Robin Schlosser

Interacti...:

Kelly Kouw

 

Lucas Simons

Klant:

Mark Horsten

 

Vincent Touret

 

Jos van den Bergh

 

Jutta Vermeijs

Producer:

Lenny Venema

Project m...:

Ingrid van Vliet

Regisseur:

Nicole van Kilsdonk

Strategie:

Eppo Luiken

Doelstelling:

Duidelijk maken dat je bij Renault op verschillende modellen belastingvoordeel kunt krijgen

Beschrijving:

Renault heeft heel veel belastingvriendelijke modellen. Dat betekent geen wegenbelasting betalen, geen BPM en slechts 14% of 20% bijtelling. Om dit op een opvallende manier onder de aandacht te brengen bedachten we een campagne met een aantal oude bekenden: de hoofdrolspelers uit de voormalige belastingdienst campagne. Deze belastingexperts werken nu bij Renault waar ze zich bezig houden met belastingvoordeel op verschillende modellen.