De Bijenkorf - De Maffe Marathon Game

De Bijenkorf - De Maffe Marathon Game

De Bijenkorf - De Maffe Marathon Game

Merk:

De Bijenkorf

Klant:

De Bijenkorf

Medium:

Interactief

Branche:

Retail

Publicatie:

03-04-2012

Bureau:

Selmore Lynx

Productie:

Caviar/Unlimited

Media:

Cammore

 

IT4TV

 

United

 

Usmedia

Account:

Anne-Marijn Bogers

Art:

Joris van Ingen

Copy:

Koos van Nuenen

Creative ...:

Peter van Driel

 

Marcel Vosse

Strategie:

Gert Jan Guldemond

Doelstelling:

Voor 2012 was het verzoek een nieuwe Maffe Marathon campagne te ontwikkelen met als doelstelling: het succes van 2011 te overtreffen in termen awareness en engagement. Kortom, iedereen laten weten en meemaken dat de Maffe Marathon weer begonnen is, zo veel mogelijk engagement met de producten en de loyale Facebook Fanbase uitbreiden.

Beschrijving:

Tijdens de Maffe Marathon campagne draait het allemaal om het verlangen naar prachtige producten. Online maken spelers kans om hun eigen persoonlijke verlangen te winnen: dagelijks gaan een select groepje winnaars samen met de Marathon Man live via hun webcam op zoek naar hun favoriete product in de Bijenkorf. Vind je als winnaar het product van je verlangen op tijd, dan mag je het houden. Natuurlijk moet je wel je best doen voordat je live mag shoppen in de Bijenkorf. Je kiest eerst online het product van jouw verlangen uit. Daarna moet je op zoek gaan naar de Marathon Man achter de groene deuren op de website. Open jij de juiste deur? Dan maak je een live verbinding met de Marathon Man. Deze bevind zich 7 dagen lang steeds in een ander Bijenkorf filiaal.





 
De Bijenkorf - De Maffe Marathon Game