Carriere Matthijs van Unen vertrekt bij Ace PR en wordt director bij The Romans Amsterdam Komst van Van Unen sluit aan bij ambitie bureau om creatieve werk op te schalen en verder te groeien.
Premium Reputatie & crisis Bureau I-mor over Walibi-ophef: 'Dit was nooit de bedoeling' Rogier van de Weerd, oprichter van het videobureau, reageert op de ontstane commotie.
Partnerbijdrage Content opschalen met AI = content zonder ziel? AI maakt het mogelijk om razendsnel enorme hoeveelheden content te maken. Maar leidt dat tot betere marketing en communicatie?
Partnerbijdrage “Wie gedrag wil veranderen, moet eerst echt leren kijken” Sanneke Langendoen deelt hoe je weerstand omzet in inzicht, en gedragsverandering menselijk maakt.
Premium Merkstrategie Volwassenen kopen steeds meer Lego, geholpen door merksamenwerkingen en liefst 314 nieuwe bouwsets Speelgoedmaker lanceerde in de afgelopen zes maanden een recordaantal nieuwe bouwsets, onder andere rondom Formule 1 en bloemen en planten.
Carriere Matthijs van Unen vertrekt bij Ace PR en wordt director bij The Romans Amsterdam Komst van Van Unen sluit aan bij ambitie bureau om creatieve werk op te schalen en verder te groeien.
Premium Reputatie & crisis Bureau I-mor over Walibi-ophef: 'Dit was nooit de bedoeling' Rogier van de Weerd, oprichter van het videobureau, reageert op de ontstane commotie.
Partnerbijdrage Content opschalen met AI = content zonder ziel? AI maakt het mogelijk om razendsnel enorme hoeveelheden content te maken. Maar leidt dat tot betere marketing en communicatie?
Partnerbijdrage “Wie gedrag wil veranderen, moet eerst echt leren kijken” Sanneke Langendoen deelt hoe je weerstand omzet in inzicht, en gedragsverandering menselijk maakt.
Premium Merkstrategie Volwassenen kopen steeds meer Lego, geholpen door merksamenwerkingen en liefst 314 nieuwe bouwsets Speelgoedmaker lanceerde in de afgelopen zes maanden een recordaantal nieuwe bouwsets, onder andere rondom Formule 1 en bloemen en planten.
Premium Bureaus Brouwerij 't IJ schakelt 51North in als digitaal bureau Aan de keuze ging een korte bureau-oriëntatiefase vooraf.
Premium Reputatie & crisis Microsoft-president houdt crisispersconferentie na bestorming van zijn kantoor Boze (oud)medewerkers namen het kantoor over om te protesteren tegen hoe Microsofts software gebruikt wordt door Israël.
Premium Digital transformation Team5pm: slechts 30 procent van de marketeers heeft een social SEO-strategie Bureau stelt dat veel marketeers social SEO belangrijk vinden, maar dat er een gat is tussen ambitie en praktijk.
Partnerbijdrage Hoe bereid je je voor op de shift naar AI-based Search Het feit dat AI-based zoeken de manier waarop consumenten informatie verzamelen transformeert, is geen verrassing.
Partnerbijdrage Wat mensen drijft en wat daaronder zit Waarom dieper inzicht in waarden en drijfveren essentieel is voor impactvolle communicatie.
Premium Media Duitse rechter: Apple misleidt met reclame 'groene' smartwatches Claim dat Apple Watch CO2-neutraal is, is volgens rechter misleidend.
Premium Bureaus Brouwerij 't IJ schakelt 51North in als digitaal bureau Aan de keuze ging een korte bureau-oriëntatiefase vooraf.
Premium Reputatie & crisis Microsoft-president houdt crisispersconferentie na bestorming van zijn kantoor Boze (oud)medewerkers namen het kantoor over om te protesteren tegen hoe Microsofts software gebruikt wordt door Israël.
Premium Digital transformation Team5pm: slechts 30 procent van de marketeers heeft een social SEO-strategie Bureau stelt dat veel marketeers social SEO belangrijk vinden, maar dat er een gat is tussen ambitie en praktijk.
Partnerbijdrage Hoe bereid je je voor op de shift naar AI-based Search Het feit dat AI-based zoeken de manier waarop consumenten informatie verzamelen transformeert, is geen verrassing.
Partnerbijdrage Wat mensen drijft en wat daaronder zit Waarom dieper inzicht in waarden en drijfveren essentieel is voor impactvolle communicatie.
Premium Media Duitse rechter: Apple misleidt met reclame 'groene' smartwatches Claim dat Apple Watch CO2-neutraal is, is volgens rechter misleidend.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse startup die AI-fashionmodellen maakt verkocht aan branchegenoot Startup Lalaland.ai boekt succes met het genereren van AI-modellen voor de kledingindustrie.
Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren AI-gebruik loopt voor op AI-beleid. Er is ook (te) weinig aandacht voor de ontwikkeling van AI-geletterdheid, blijkt uit onderzoek.
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen De zogeheten Ovastars zijn ontwikkeld door Dept.
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties 39 Procent van de respondenten zegt een AI-advertentie sneller te negeren dan een advertentie die door mensen is gemaakt, bijvoorbeeld.
Premium Artificial Intelligence Nederlandse startup die AI-fashionmodellen maakt verkocht aan branchegenoot
Artificial Intelligence 62 procent van de marketingbedrijven gebruikt AI, vooral om teksten te genereren
Artificial Intelligence Kledingplatform Otrium gebruikt AI-modellen om kleine kledingvoorraden beter te verkopen
Artificial Intelligence 64 procent van de Nederlandse Facebook- en Instagram-gebruikers kritisch over AI-advertenties
Premium Bureaus Omnicom zet grote stap richting overname Interpublic Group Beleggers hebben in groten getale ingestemd met obligatieruil.
Premium Data & Insights Veel gebruikers onbekend met hun rechten op online platforms, ACM begint voorlichtingscampagne Misleiding door algoritmes, het zonder uitleg blokkeren van accounts of content en gebrekkige contactmogelijkheden meest gehoorde klachten.
Merkstrategie Voetballer Cole Palmer vecht tegen Frans wijnhuis, en dreigt te verliezen Chelsea-speler wil zijn bijnaam Cold Palmer registreren en stuit op Franse weerstand.
Partnerbijdrage Gen Z vs Boomers: hoe generaties reclame beïnvloeden In aflevering 2 van Whazzup!? in Media bespreken Roger Verdurmen en René Zeedijk het belangrijkste nieuws in de media, over de media.
Partnerbijdrage MKB Marketing en AI: Van methode naar magie Hoe maak je AI praktisch toepasbaar in marketing van het MKB?
Premium Media Slam! breidt FM-bereik uit, Kink verdwijnt in Randstad van de FM De nieuwe verdeling gaat per 1 september in.
Gedragsverandering 'Vuilnis-negatief straatfeest' moet zorgen voor schone stad Het initiatief Amsterdam CleansDay ontstond na een virale LinkedIn-post van Victor Knaap.
Premium Reputatie & crisis Walibi trekt shredder-spot definitief terug, maar is zich nog altijd van geen kwaad bewust Pretpark faalt dubbel: na foute video nu ook horror in crisiscommunicatie.
Campagnes De activatie met Flemming is onvoldoende gekoppeld aan het Liga-merk CAMPAGNEPRAAT | De 'ChatDuets'-campagne met heeft volgens het panel veel meer potentie in zich.
Carriere Team Lewis benoemt Jennifer Vogels tot managing director Nederland Nieuwe managing director komt uit eigen gelederen.
Premium Merkstrategie Bol verkoopt steeds meer refurbished elektronica en zet deze producten ook centraal in campagne Webwinkel gaat via partners ook gebruikte in-ear-audio en huishoudelijke apparaten verkopen.
Premium Merkstrategie Keurig Dr Pepper lijft moederbedrijf Douwe Egberts in voor 15,7 miljard euro Koffiemerken als Lavazza, Green Mountain en Douwe Egberts krijgen dezelfde eigenaar.
Premium Bureaus Omnicom zet grote stap richting overname Interpublic Group Beleggers hebben in groten getale ingestemd met obligatieruil.
Premium Data & Insights Veel gebruikers onbekend met hun rechten op online platforms, ACM begint voorlichtingscampagne Misleiding door algoritmes, het zonder uitleg blokkeren van accounts of content en gebrekkige contactmogelijkheden meest gehoorde klachten.
Merkstrategie Voetballer Cole Palmer vecht tegen Frans wijnhuis, en dreigt te verliezen Chelsea-speler wil zijn bijnaam Cold Palmer registreren en stuit op Franse weerstand.
Partnerbijdrage Gen Z vs Boomers: hoe generaties reclame beïnvloeden In aflevering 2 van Whazzup!? in Media bespreken Roger Verdurmen en René Zeedijk het belangrijkste nieuws in de media, over de media.
Partnerbijdrage MKB Marketing en AI: Van methode naar magie Hoe maak je AI praktisch toepasbaar in marketing van het MKB?
Premium Media Slam! breidt FM-bereik uit, Kink verdwijnt in Randstad van de FM De nieuwe verdeling gaat per 1 september in.
Gedragsverandering 'Vuilnis-negatief straatfeest' moet zorgen voor schone stad Het initiatief Amsterdam CleansDay ontstond na een virale LinkedIn-post van Victor Knaap.
Premium Reputatie & crisis Walibi trekt shredder-spot definitief terug, maar is zich nog altijd van geen kwaad bewust Pretpark faalt dubbel: na foute video nu ook horror in crisiscommunicatie.
Campagnes De activatie met Flemming is onvoldoende gekoppeld aan het Liga-merk CAMPAGNEPRAAT | De 'ChatDuets'-campagne met heeft volgens het panel veel meer potentie in zich.
Carriere Team Lewis benoemt Jennifer Vogels tot managing director Nederland Nieuwe managing director komt uit eigen gelederen.
Premium Merkstrategie Bol verkoopt steeds meer refurbished elektronica en zet deze producten ook centraal in campagne Webwinkel gaat via partners ook gebruikte in-ear-audio en huishoudelijke apparaten verkopen.
Premium Merkstrategie Keurig Dr Pepper lijft moederbedrijf Douwe Egberts in voor 15,7 miljard euro Koffiemerken als Lavazza, Green Mountain en Douwe Egberts krijgen dezelfde eigenaar.